Contact

Vragen over het pensioen bij StiPP?

Heeft u vragen over het pensioen bij StiPP? Ga dan naar het onderdeel ‘Vragen?’. Daar vindt u antwoord op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan uw vraag in door middel van onderstaand formulier of via de chat.

Chat
Op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur is de Klantenservice ook bereikbaar via chat. Zo krijgt u heel gemakkelijk en snel een antwoord op uw vraag. Om een chat te starten klikt u rechtsonder in beeld op het blauwe balkje ‘Stel uw vraag via chat’. Vervolgens vult u uw naam en in het kort uw vraag in. Daarna klikt u op ‘Start chatten’. Er wordt dan contact gezocht met een medewerker.

Ziet u geen blauwe balk rechts onder in beeld? Dan is er op dit moment helaas geen medewerker beschikbaar. Probeert u het dan later nog eens.

Heeft u een klacht?
Stuur uw klacht in via het klachtenformulier. De klachtenprocedure voor werkgevers is opgenomen in het uitvoeringsreglement
Postadres administratie
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP) 
Postbus 299 
3700 AG Zeist
Postadres bestuursbureau
Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP)
p/a PGGM
Postbus 434
3700 AK Zeist
Klantenservice
U kunt via het contactformulier uw aanvragen, formulieren of wijzigingen doorgeven aan de Klantenservice. De Klantenservice is ook telefonisch bereikbaar via 030 277 56 90 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur of per e-mail via het contactformulier hieronder.

Contactformulier

Vraag
Gegevens organisatie
Contactpersoon