Inloggen met eHerkenning werkgever

Vanaf 1 januari 2025 kunt u alleen nog maar inloggen op Mijn Pensioenadministratie met eHerkenning. U heeft hiervoor eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 (EH3) nodig. Heeft u nog geen eHerkenning? Vraag deze dan aan. U vraagt eHerkenning niet aan bij StiPP, maar bij erkende leveranciers. Meer informatie hierover vindt u op de website van eHerkenning. Let op dat u de juiste eHerkenning EH3 aanvraagt, er zijn namelijk twee opties. Een optie is alleen voor de Belastingdienst, deze moet u niet aanvragen. Wilt u meer informatie over het aanvraagproces? Gebruik dan het stappenplan.

Werkt u samen met een administratiekantoor?
Laat u een administratiekantoor of een andere organisatie maandelijks de gegevens naar StiPP sturen? Zorg er dan voor dat deze is gemachtigd binnen Mijn Pensioenadministratie. En dat zij ook beschikken over een eigen eHerkenning.

Stappenplan machtiging invoeren op Mijn Pensioenadministratie

Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord straks niet meer mogelijk
Vanaf 1 januari 2025 is inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer mogelijk. Er geldt geen overgangsperiode, omdat we vanaf 1 januari 2025 wettelijk verplicht zijn alleen inloggen met eHerkenning aan te bieden. Het is dus belangrijk dat u eHerkenning en de machtiging voor administratiekantoren op tijd regelt.