Stapt uw organisatie ook over op automatische incasso? Elke maand verstuurt StiPP facturen voor de pensioenpremie. Voor het betalen van deze facturen maken werkgevers vaak gebruik van een automatische incasso. Via het machtigingsformulier geeft u ons toestemming om het factuurbedrag maandelijks te incasseren van uw bankrekening.
Wat zijn de voordelen van automatische incasso?
- Makkelijk
- Altijd op tijd
- In één keer geregeld
U geeft één keer toestemming en u bent verzekerd van een betaling die altijd op tijd is. Onze incasso vindt altijd automatisch plaats op de uiterste betaaldatum. U zit nergens aan vast.
Hoe regelt u uw automatische incasso?
De automatische incasso aanzetten doet u via een machtigingsformulier.
U kunt het machtigingsformulier downloaden, (digitaal) ondertekenen en digitaal versturen via de knop ‘Verstuur digitaal’ in het formulier. In de toelichting leest u hoe dit werkt.
U kunt het formulier ook uitprinten, inscannen en opsturen naar incasso@stippensioen.nl
Wilt u het liever per post opsturen? Stuur het dan naar:
StiPP
Afdeling Incasso
Postbus 299
3700 AG Zeist
Rekeningnummer wijzigen?
Maakt u al gebruik van automatische incasso, maar wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Vraag dan een nieuwe automatische incasso aan. Gebruik hiervoor het machtigingsformulier. De incasso op uw oude rekeningnummer wordt dan automatisch stopgezet.
Automatische incasso stopzetten?
U kunt uw automatische incasso op elk gewenst moment stoppen door te mailen naar incasso@stippensioen.nl. Afschrijvingen waar u het niet mee eens bent, kunt u altijd binnen 56 dagen ongedaan maken via uw bank.