Heeft u geen personeel meer in dienst? Uw registratie bij StiPP blijft bestaan. Daarom vragen wij toch jaarlijks de loongegevens op.
Geen personeel in dienst voor meerdere periodes?
Heeft u geen personeel (meer) in dienst ? Vul dan het formulier 'Verklaring geen Personeel' in . Stopt u met uw bedrijf, stuur ons dan ook een uittreksel van de Kamer van Koophandel.
Als u ZZP'er bent
Bent u zelfstandig ondernemer zonder personeel? Vul dan de ZZP-verklaring in en stuur die op naar StiPP.
Geen deelnemer in een periode
Het kan voorkomen dat u in een periode geen werknemers in dienst hebt waarvoor u gegevens moet aanleveren bij StiPP. Toch moet u ‘gewoon’ maandelijks de standaard gegevens aan ons doorgeven. U doet dit door in Mijn Pensioenadministratie een 'Melding Geen Personeel' te doen. Dit doet u op de pagina 'Gegevensaanlevering (PDO)'.